Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ آبان ۲۰, پنجشنبه

ئازیزان ده‌رۆیشه‌کانی حیزبی دیمۆکراتی کوردستانی ئیران ده‌وینه‌ شۆ هه‌زاران تۆهینیان به‌ من کرد


ئازیزان ده‌رۆیشه‌کان و چه‌قۆ کیشه‌کانی حیزبی دیمۆکراتی کوردستانی ئیران ده‌وینه‌ شۆ هه‌زاران تۆهینیان به‌ من کرد من خۆم بۆ خۆم جۆابی ئه‌و هه‌مو تۆهینانه‌م نه‌دایه‌وه‌ چۆن من فیری جنیوه‌ تۆهین نه‌ کراوه‌م وه‌ک برادرانی حیزبی و ده‌رۆیشه‌کانی ئه‌م حیزبه‌.
من له‌ لایان ئه‌م 3 که‌سوه‌ که‌ ناوه‌ ئه‌سلیکیان به‌لاو ناکه‌مۆه‌ ئه‌م ناوانه‌ ناوه‌ی پالتالکی ئه‌م نه‌خۆشانیه‌ی asoperoti dalahoo_19 u zmziran u ئه‌م دۆه‌اکۆتۆانه‌ که‌ وه‌ک ده‌رۆیشیان لی هاتۆه‌ هه‌زاران تۆهمه‌تی نارۆاو نائینسانیان دا پالی من جآ كآتیک وه‌تم من ناوه‌ی خۆمه‌ت پی ئه‌دم تۆش ناوه‌ئ خۆته‌م پی بده‌ هه‌لهات ئه‌و کابرا بیریزه‌ ئه‌م له‌ ژۆری kurdistan bo yek bun le paltalk ئه‌م نه‌خۆشانه‌ ده‌ستیان به‌ تۆهین کردن له‌ دژی من کرد dalahoo_19 که‌ که‌س نازانیت سه‌ر به‌ کیه‌ی رۆژیک له‌ ژۆری مۆجاهیدین مۆجاهیده‌ له‌ ژۆری فارسه‌کانی دیکه‌ فارسه‌ له‌ ژۆری لاینگرانی ره‌ژیمی ئیران لاینگری ئه‌حمه‌دینژاذه‌ که‌سیکی نه‌خۆش و سه‌ر لی شیۆاۆه‌ خۆیشی نازانیت ئه‌سلان چی ئه‌لیت .
که‌ نه‌خۆشینی میتۆمانی هیه‌ی.
////////////
دیشب مورد حمله توهین امیز دراویش حزب دموکرات کردستان ایران قرار گرفتم در پالتالک توسط چند فرد روانی نادان بیسواد خیلی به ما توهین شد که فراموش نموده اند 75% اعضای حزب دموکرات کردستان به سفارت ایران در کشورهای اروپایی رفت و آمد میکنند اکثریت این افراد مبتلا به جنون اغراقگویی و دروغگویی هستند این مرد مریض که در فنلاند بر سر میبرد مبتلا به جنون دروغگویی و اغراقگویی میباشد فردی روانی حتی به زنش حمله نموده بود رنش از ترس جانش به اداره پلیس میرود تا ازش دفاع کنند این در طی تماسی تلفنی برای من تعریف نموده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر