Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۰ تیر ۲۴, جمعه

گرووپێکی تونداژۆخوازی تورک هەڕەشەیی لە سیاسەتمەدارانی کورد و ئەرمەنی کردووە کە تا 15ی ئەگۆستیان دەرفەتە تورکیا بەجێبهێڵن دەنا لە ئامەد و ئەستەنبوڵ تەق


گرووپێکی تونداژۆخوازی تورک هەڕەشەیی لە سیاسەتمەدارانی کورد و ئەرمەنی کردووە کە تا 15ی ئەگۆستیان دەرفەتە تورکیا بەجێبهێڵن دەنا لە ئامەد و ئەستەنبوڵ تەقینەوەیی خوێناوی پێکدێنن / ژێرنووسی فارسی.
یک گروه فاشیست کردها و ارمنیها را تهدید به قتلعام نموده است


-------------------------------------------
این نامه توسط یکی از دوستان از داخل بدستم رسیده است که کوتاه است در زیر می آید.
سلام من م د هستم در تهران یک چیز باورنگردنی دیده ام چند روزیست خیلی با خودم میپیچم وای در چه مملکتی زندگی میکنم. دیروز عصر بود با یکی از افراد گارده ویژه بیت رهبری برخورد نمودم اسمش ف موسوی است زمانی با هم درس خوانده ایم چیزی برایم تعریف نمود قلبم داشت می ایستاد خیلی دردم گرفت.
من ایشان را خیلی وقت بود ندیده بودم دیدم که از من کمک میخواست که از راه یک قاچاقچی بتواند از کشور فرار کند ازش خواستم خوب شما پول خوبی دارید زندگی خوبی دارید چرا میخواهید فرار کنید؟ در جواب گفت خیلی چیزها در این مملکت هستش ملت ساده و عادی ازش خبر ندارند.
من هم خیلی کنجکاو شدم گفتم بگو من و تو مثل برادر هستیم بگو خودت را راحت کنید اگر برای دوستی مثل من تعریف نکیند پس میخواهید برای چه کسی تعریف کنید.
او گفت آخ نمیدانم چطور تعریف کنم فاجعه است فاجعه در مملکت ما چند روز پیش به خاطر این تخلفات فرزند محسن رضایی زد زیر فرار دیگر تحمل چنین وضعیتی را نداشتند حالا من هم میخوام فرار کنم باور کنید این لعنتی را نمیتوانم تحمل کنم.
باز گفتم دی بگو من را کشتی چی شده؟
در جواب گفت بین خودمان باشد به کسی نگی ها بدبختم میکنند اگر بدانند من این چنین چیزها را دیده ام با دو فرد دیگر؟
گفتم دیگر بگو با این همه اسرار پدرم را در آوردی بگو من را کشتی.
او گفت حالا میگم
در چند روز پیش به نزدیکی کوه دماوند رفته بودیم من با یاران دیگر که گارد حفاظت ویژه ی رهبری هستیم ما بیرون از ساختمان بودیم ایشان یعنی رهبر به داخل ساختمان توسط دوتا خواهر هدایت شدند خلاصه چند لحظه ای صبر کردم گفتم حالا من با رهبر خیلی میانه ای خوبی دارم برم ازش بخواهم شاید به من اجازه بدهند پوکی هم بزنم.
من گفتم پوک چی مگر تریاک میکشید؟
گفت آری منگقل و قلیان را زده بود حسابی نشه شده بود وقتیکه متوجه شدم دیدم وایی کی و چه کسانی دارند بر این مملکت حکم میکنند چی دیدم خدا دیدم که رهبر با 4 تا دختر 5 و 7 ساله بازی میکند آقای خامنه ای لخت شده و اونها طوری آموزش داده شده اند که مثل سوپر پورنوگرافیهای حرفه ای با ایشان ور میرفتند او هم میگفت آفرین هی می گفت آفرین.
خلاصه کمی نزدیک شدم دیدم اون نامرد دارد با یکی از آنها سکس میکند گفتم خدا اینها بچه هستند وای بچه بازها دارند با نام اسلام بر این کشور حکومت میکنند. بعد کمی با خودم فکر کردم گفتم امام خمینی که رهبر ایشان است در کتاب تحریر الوسیله خود نوشته است میتواند با بچه شیرخوار لمس شهوانی نمود گفتم خوب من دیگر این کشور را باید فراموش کنم اگر هم به قیمت جانم تمام شده باشد دیگر نمیخواهم در این کشور لعنتی زندگی کنم.
خلاصه خدا حافظی نمود اما چیزی که خیلی برای من نگران کننده بود پر چشمانش شده بود از اشک.
----------------------------------------

استعفای اعتراضی معاون وزارت بازرگانی عراق و افشای فساد دولت مالکی

سویبه محمود زنگنه، معاون وزیر بازرگانی

سویبه محمود زنگنه، معاون وزارت بازرگانی عراق، در یک اقدام اعتراضی علیه نوری مالکی، که همزمان با بحران سیاسی عراق و وضعیت متزلزل کابینه مالکی صورت می‌گیرد، از سمت خود استعفا کرد.

تلویزیون البغدادیه در گزارشی از این اقدام اعتراضی گفت: سویبه محمود تأکید نمود که پرونده‌های اعلام نشده فساد در این وزارتخانه وجود دارد.

سویبه محمود زنگنه: «لازم می‌دانم که مسائلی را توضیح بدهم که چه بسا برای آگاهی مردم مفید باشد. من طی این مدت کوتاه در افشای فاسدان به‌رغم خطرناک بودن وضعیت، به‌خصوص در از هم پاشاندن شبکه‌های مافیا در زمینه فساد سازمان‌یافته کوتاهی نکردم. به همین دلیل من برای برخی از مسئولان، در رأس آنها نخست‌وزیر، مورد استقبال و خوشایند نبودم، گذشته از این‌که فشارهایی حتی علیه آقای وزیر نیز اعمال شده تا مرا از این وزارتخانه دور کند ولی آقای وزیر نقش زیادی برای مقابله با این فشارها داشت که با طرح سؤالهایی مثل چرا و به چه دلیل باید او را برکنار کرد و سؤالات دیگر با آن مقابله می‌کرد. تا این‌که موضوع به جایی رسید که آقای وزیر به تنهایی توان پایداری در مقابل این فشارها را نداشت و من نیز به نوبه خودم نمی‌توانم بیش از توانش از او بخواهم. گذشته از این‌که خودم نیز آمادگی ندارم که در دولتی باقی بمانم که خیرخواه مردمش نیست و تمایل به انتقام‌گیری از انسانهای سالم و انسانهای کارآ دارد.
سوم. من برای رضایت برخی از فراکسیونهای سیاسی به‌خصوص فراکسیون مربوط به صفاالدین صافی، وزیر سابق، این وزارتخانه را ترک می‌کنم زیرا که به اشتباه تصور می‌کنند که حذف من باعث می‌شود که پرونده‌های مشخصی بسته شود.
چهارم. من این وزارتخانه را ترک می‌کنم تا این‌که باعث محظوریت رئیس‌جمهور نشوم زیرا که آقای نخست‌وزیر شخصاً از رئیس‌جمهور خواسته است که مرا از کارم برکنار کند زیرا که من عامل تهدیدی برای دولتش می‌باشم.
پنجم. من این وزارتخانه را ترک می‌کنم ولی مسئولیت حفاظت از کارمندان وزارت بازرگانی را برعهده مجلس نمایندگان محترم می‌دانم زیرا که اغلب کارمندان طی این مدت کوتاه ملزم و متعهد بوده‌اند تا این‌که وزارتخانه‌هایشان را ارتقا بدهند.
از شما خواهش می‌کنم که از آنها حفاظت کنید زیرا که بی‌آلایش هستند و تمایل واقعی دارندکه وزارتخانه‌شان را بسازند و ارتقا بدهند و آنها را از شرارتهای بازرس کل دور کنید زیرا که او از شیوه‌های شیطان‌صفتانه استفاده می‌کند تا این‌که عناصر کارآیی که در وزارتخانه هستند را از کار بیندازد و فساد در اشکال مختلفش را رشد بدهد».
منابع همبستگی ملی

رژیمهای فاشیست بنام سکولار و جنون مذهبی یعنی باید گفت رژیمهای که مبتلا به دو نوع جنون مزمن یکی جنون مزمن نژادپرستی و دیگری جنون مزمن مذهبی اسلامی چه میخواهند از جان جوانان ملت کرد؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر