Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ خرداد ۷, یکشنبه

زندگی نمودن با جهره نیم رخ و توام با دو فاکتور دور از رفتارهای بشری مثل دروغ و کینه توزانه در ملیتهای خاورمیانه


زندگی نمودن با چهره نیم رخ و توام با دو فاکتور دور از رفتارهای بشری مثل دروغ و کینه توزانه در ملیتهای خاورمیانه
یا بطور واضحتری بگویم قوزبالاقوز به طور دقیق دیده میشوند در رفتار و گفتار مردمانی که شعار توخالی شده خوراکشان.
در خاورمیانه نه چپش چپ است و نه راستش راست است زندگی مردمانی را مشاهده نموده ام که هم با کینه زندگی نموده اند و هم با دروغ 2 فاکتور مهم که ضد جامعه و اجتماع هستند در بین ملتهای خاورمیانه مشاهده نموده ام مثل یک روانشناس بالینی .
فاکتور دروغ و فریب را  مورد بررسی قرداده ام آدمهای خاورمیانه  مثل فن آموخته اند که حتی دست به تعریفهای دروغین هم میزنند بیشتر برای فریب مقابل میباشد این تعریفهای دروغ و دور از راستی و دوم که در زمانیکه ضعیف هستند بله قربان حرفهای شما درست است و من با شما هستم و نظرات شما کاملا درست است بیان میکنند و تعریفهای مثل خاک زیر پایت هستم قدمت بالای چشم فدات بشم یادت بودم خیلی فکرت میکردم کجا هستید از این تعریفهای توام با دروغ و دور از راستی زیستن تو سالم نمیدانید چنین حرکاتی که تماما با دروغ باشد و لیکن زمانی که قدرت را در دست گرفتند و دوروبرشان پر شد همنظرهای زیادی پیدا نمودند یک دفعه عوض میشوند و به یک جانخوار تبدیل میشوند و سعی و کوشش میکنند که دیگرانی که دارای نژاد و ملیتی دیگر هستند هر طوری که شده خرد کنند و بی ارزش کنند و نمونه زیاد داریم در این رابطه واین دستجاتهای کور اندیش حالا در دنیای مجازی هم با نامها مستعار وارد شده و در صدد هستند که کسانی که برای امرار معاش به این ور و آنور مرزها سفر میکنند و کولبری میکنند تروریست خطاب کنند بدون اینکه حتی یک لحظه دست به مطالعه در باره مفهوم و مفاهیم تروریست و تئوریهای آن به پردازند.
من بعنوان یک کرد هرگز حاضر نیستم ملیتی دیگر را لگدمال کنم و به شعور و حیثیت آن ملت توهین بکنم چرا چون وجدان ذاتی درونی من به من انسان اجازه نمیدهد که کسی و یا ملیتی را بی ارزش جلو بدهم . بنابر این درست نمودن پیجی تحت نان زیستن بدون حتی درک زیستن به خوبی داشته باشند بلا معنا ست و از یک نظریه و تفکر کینه توزانه برمیخیزد چنین تفکری.
برای خاندن مفهوم تروریست تروریست کیست و مفهوم تروریست چیست؟ بر روی این لینک کلیک کنید که در زیر مشاهده میکنید
http://samuelkermashani2.blogspot.se/2012/05/blog-post_18.html
فاکتور دوم که من بهش اشاره کرده ام در بالا که زندگی نمودن توام با کینه توزی در میان ملتهای خاورمیانه و بخصوص ملتهای ایرانی در این رابطه صادق است که من در مقاله ای که چند روز پیش منتشر نمودم تحت این عنوان آیا دوستان فارس ما با دیدی احترام آمیز به کردها و ملیتهای ساکن ایران نگاه میکنند اشاره نموده ام به نکاتی ضد انسانی نزد دوستانی که تاریخ مصرفشان به پایان رسیده و نقش خویش را به طور کلی بازی نموده اند و در آینده ایران هیچ نقشی نخواهند داشت پرداخته ام و مورد بررسی قرار داده ام و در اختیار علاقمندان اهل مطالعه قرار داده ام این نوشتها حاصل تحقیقاتی میباشد که من در چند سال گذشته در باره این روش دست به تحقیقات زده ام و بعنوان یک روانشناس بر روی نکات به نکات دست به بررسی دقیق زده ام و فکر کنم به نتیجه طلوبی نیز رسیده ام و در نهایت دست به نگارش چنین مقالاتی زده ام.
برای خواندن مقاله قبلی بنده برروی این لینک کلیک کنید که در زیر مشاهد میکنید
http://samuelkermashani2.blogspot.se/2012/05/blog-post_1446.html
همچنین من بعنوان یک انسان که دارای ملیت کردی هستم حاضر نیستم کسی به شعورم اهانت بکند حاضر هم نیستم به شعور کسی اهانت بکنم در اصل من و آنها برابر هستیم انسانیم و بنابر این ما همه خون و گوشت هستیم و مثل همدیگر راه میرویم غذا و خوراک میخوریم و روی دوپا راه میرویم در شباهت مثل هم هستیم چرا باید دشمن هم باشیم چرا باید به یکدیگر به طور خصومت آمیز و کینه توزانه بنگریم و در صدد پایمال کردن حق و حقوق یکدیگر باشیم.
در اصل تنها زبانمان با هم فرق میکند ما همه انسانیم

.
http://rwku3.blogspot.se/ 
من چنین رفتارهای را یک بیماری میدانم که توسط سیستم بیمار سیاسی و توسط خانواده و والدین ناخودآگاه به خورد بچه ها داده میشود و در نهایت ضد جامعه به بار می آیند.
در این باره تحقیقات ادامه دارد و این را هم بیان میکنم هیچ کسی نمیتواند با اسم مستعار وارد اینترنت بشود امروز اگر هم کد آی پی شما پایم باشد باز کد ویندوز شما و نام کسی که ویندوز به اسمش ریجستری شده است مکان و جای زندگی شما را به دیگران میدهد فکر نکنید که با نام مستعار به شعور ملیتهای دیگر اهانت بکنید انتقاد بکن آزاد هستید لاکن از مرز ادب و اخلاق انسانی عبور نکنید حق دیگران را زیر پا نگذارید.
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 27/5/2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر