Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ مهر ۳, دوشنبه

در پی فیلتر شدن گوگل و جی میل در ایران اعتراضات گسترده ای از سوی مردم در سایتهای حکومتی نوشته شده است. نمونه هایی از این اعتراضات را در زیر میبینید:


در پی فیلتر شدن گوگل و جی میل در ایران اعتراضات گسترده ای از سوی مردم در سایتهای حکومتی نوشته شده است. نمونه هایی از این اعتراضات را در زیر میبینید:


سایت خبرآنلاین
(1) تهران با اینترنت مخابرات باز نمیشه. الان 12:42 بامداد دوشنبه هست.

(2) وایمکس ایرانسل نه گوگل باز میشه و نه جیمیل.

(3) تهران با اینترنت اسیا تک گوگل قطعه... ترو خدا دست از سرمون بردارید کاسه داغتر از آش.

(4) نمیدونیم چیکار کنیم! خدایا به فریادمون برس.

(5) حالا كه اگر يك نفر مثل ما كه همه كارهاش با جي ميل هست چيكار بايد بكنه؟

(6) برای من که از ساعت 10 شب قطع شده! و تمام کارهای من با جی میل انجام می شده و الان واقعا نمی دونم چه کار کنم، یعنی واقعا یه روز میشه ما از دست بی برنامگی این مسئولین آسایش داشته باشیم؟

(7) بخدا ما از گوگل زندگی میکنیم نمی توانم درک کنم که چه گناهی کردیم هر روز یک دردسر عجیب.

(8) باورم نمیشه جیمیلم فیلتر کردند این دیگه چه خودزنییه؟ هر کس نمی خواد داوطلبانه استفاده نکنه!

(9) می خواهید ویندوز مایکروسافت رو هم فیلتر کنید؟

(10) به آزادترین کشور دنیا خوش آمدید!

(11) خدایاااااااااااا عجب گیری افتادیم!

(12) می‌دونید از گوگل چقدر برای سرچ منابع و مقالات علمی استفاده میشه با این کارا خودمون رو محدود تر میکنید و نوعی خود زنی محسوب میشه. من نمی‌دونم کدام مسئول بی مسئولیتی گوگل رو فیلتر کرده حتی چند روز پیش هم آزمایشی چند دقیقه گوگل رو فیلتر کردن و بعد برطرفش کردن این گوگل عصای دست ما شده هرچی میخواییم پیدا کنیم از تو همینجا تنها میشه دنبالش گشت.

(13) تنها دلخوشیمون به گوگل و سرویس هاش بود که اینم میخوایید ازمون بگیرید . تنها نتیجه کارهاتون هم استفاده بیشتر از vpn هست و فقط پول هدر میدید و وجهه ایران پیش دنیا بدتر میشه ، من که جای خارجی ها بود و این اخبار را میشنیدم فکر میکردم ایرانیا غار نشینن.

(14) حداقل بهانه درست و حسابی بیارید ، ویدئو توی یوتیوب هست که خیلی وقته فیلتره و نمیدونم چه ربطی به سرویس جستجوی گوگل و جیمیل و بقیه سرویس ها داره؟

(15) واقعا متاسفم که در دنیای امروز اینجور محدودیت های غیر منطقی بر ما اعمال میشه!

(16) به این میگن خود تحریمی. یه چیزی تو مایه های خود درگیریه!
(17) من گوگلم کاملا فیلتره. یعنی واسه رضای خدا هم که شده یه بارقه ی امید نگذاشتن.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر